Otse põhisisu juurde

02.12 Kes on Natali?

Tõenäoliselt enamus minu lugejaid tunneb mind, aga need kes on mu blogi avastanud juhuslikult ei tea minust peaaegu midagi. Nii, et tänane postitus on kõigile, kes tahaksid minust natukene rohkem teada. Ehk teen 15 fakti enda kohta.


1.Ma ise arvan endast vahepeal liiga palju ja vahepeal liiga vähe. Näiteks kui ma tegin endale blogi, siis ma ei uskunud, et ma saan palju vaatamisi või, et kedagi väga huvitavad postitused, aga kui ma tegin endale facebooki lehe, siis uskusin, et saa vähemalt 100 like esimese nädalaga.

2.Ma olen või vähemalt üritan alati olla avatud, aga kui kellegi arvamus mulle kohe üldse ei meeldi, siis ma pean ennast ja oma arvamust kohe kõvasti selgeks tegema.

3.Ma armastan lugeda ja kirjutamise vahel hetkel ma loen wattpadist lugusid.

4.Ma olen hästi valiv, näiteks raamatu ma valin pealkirja, kaane kujunduse ja teksti kujunduse järgi, ning kui mulle ei meeldi raamatu algus, siis vahetan raamatu välja.

5.Ma olen vahepeal väga laisk, aga kui mul tuju tuleb(väga harva) siis ma võin olla üllatavalt tubli.

6.Ma ärritun, kui keegi ütleb n**ger, p*de vms. Ma olen täielik inimõiguste kaitsja endaarust.

7.Mulle meeldib esineda. Ma tunnen ennast laval kindlalt ja ma tahaks kogu aeg laval või kasvõi klassi ees esineda.

8.Ma olen umbes 5-6 aastat iluvõimlemas käinud, aga praegu oskan vaid ülevalt silda teha.

9.Ma panen alati hästi palju tähele ja tihti inimesed imestavad, kui ma midagi tean nendest või mäletan nende juttu.

10.Ma kardan kõige rohkem oma vanima õe ja oma tädi Helle arvamust. Näiteks blogi tegemisel vajasin just oma vanima õe arvamust ja ma tahan alati teada, mida Helle tädi arvab.

11.Minu iidol ongi Helle tädi, sest ta on ilus ja ülimalt edukas naine, ning saab ise kõigega hakkama. Kui ma peaksin suurena kellegi moodi olema, siis oleksin ma just nagu Helle tädi.

12.Ma pean enda koduks tervet Eestit, sest ma olen igal pool Eestis õnnelik ja olen Eesti üle uhke.

13.Ma olen bloginud juba 4 aastat ja kirjutamine on mu kirg.

14.Fotograafia juures on mu lemmik asi piltide valimine.

15.Ma kavatsen tulevikus poole kohaga fotograafiks saada ja ülejäänud pool kohta on ka juba planeeritud.


Minu faktid pole ka ainsad, mis ma teile panen, sest minu arvamus ei ole alati see, mida teised minus näevad nii, et küsisin paarilt inimeselt, mida nad minust arvavad.


1.Tore ja kunstilembene ja lohakas :D

2.Nii... Natalikene me oleme kaua sõbrad ja ma arvan et sa oled ikka tõsiselt tore ja rõõmus ja sõbralik tüdruk. Sinuga on meil olnud ikka väga häid mälestusi, isegi kui olime väikesed sa oled täiega pikk ja teed häid nalju, vahel lähed veidi ülemeelikuks aga see on eriline 😋😋😋😋

3.Oled väga tore. Sinuga saab alati nalja ning meil on lõbus. Oled üks parimaid sõpru, keda tahta.

4.Sa oled tore ja tahaks sind veel paremini tundma õppima, sest sa tähendad palju mle   ;)

5.Sa oled loova iseloomuga tüdruk, kes suudab asjad puhuda palju suuremaks kui need tegelikult on. Hästi elav iseloom ja kui miski hakkab meeldima, siis ei ole võimalik sind peatada


Jälle see hetk, kui ma tunnen ennast üle kiidetuna. Mu sõbrad/perekond on nii armsad ja ma täiega punastan hetkel. Aitäh!



NB! Minu challenge ilmub järgmisell pühapäeval, sest me Karoliga hindasime ennast üle ja selleks, et meil oleks tõesti lahe ja teistsugune postitus läheb meil rohkem aega vaja.









Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

12.07 8000 sõna

07.08 Ulila suveaed

Üleeile käisin rattaga Ulila suveaias ja kuna Karoli elab Ulilas, siis ta otsustas käigu pealt kaasa tulla. Alguses, ma mõtlesin, et sõidan Ulilasse jube tore onju, aga kui ma sõitsin, siis ma sain aru, mida ma teen. See tee oli umbes 13-14 km pikk, aga kui sa täpselt ei tea, kuhu sa sõidad, siis see on jube pikk ja lõputu teekond, aga kui kohale jõuad, siis mõtled et ei olnud ju pikk tee, et miks ma juba varem Uilasse sõitnud pole. Omal ajal ülipopulaarne Ulila suveaed on umbrohtu kasvanud ja maha jäetud. 1970ndate aastate keskpaigas oli suveaed kontsertide ajal rahvast tulvil, inimesed tulid kohale ümbruskonnast, Tartust ja kaugemaltki.  Sulev Nigul hakkas suveaeda looma kaks päeva enne 1961. aasta jaanipäeva. Siin kasvas 149 puuliiki ning oli 200 roosiga rosaarium. Olid bassein ja purskkaev. Pargist leiad ka mälestuskivi.  Muideks, kui te mängite Geopeitust, siis seal on üks punkt ja tänu sellele, saingi mina teada, mis koht on Ulila suveaed. Ma pika

26.05 Koolikiusamine ja mina

Kui ma ütlen, et ma olen koolikiusamise ohver olnud 9 aastat oma elust, siis ma ei oota, et kellelgi oleks minust kahju, vaid ma tahan, et keegi saaks minu loost õppida.  Terve oma põhikooli kannatasin ma nii vaimse kui ka füüsilise vägivalla all hoolimata sellest, et minu kool oli kiusamisvaba kool. Kas siinkohal loevad tiitlid või tõde? Mul on hea meel, et pärast neid aastaid on mul õnnestunud leida kool, mis tõesti on kiusamisvaba.                                                                              Foto: Karoli Luige Siiamaani jälitavad mind need kummitused, kui tänaval endine klassikaaslane pöörab pea mind nähes või kui kuskil peol tutvustab endine klassivend mind sõnadega "See on Natali. Kõik kiusasid teda põhikoolis, aga keegi ei tea miks". Mõeldes sellele ajale tagasi ei tule mul esmalt meelde mitte inimesed, kes mind otseselt kiusasid, vaid õpetajad, kes vaatasid pealt, aga ei teinud mitte midagi. Sellel ajal ei teadnud mina ja mu ema, et koo