Otse põhisisu juurde

03.02 Uus aasta, aga ikka kõik segamini

Olen olnud juba pikemat aega eemal ja tegelenud loovtöö ning lihtsalt olemisega.Pildistamisest olen olnud mõnda aega eemal ja kaamera kätte võtnud ainult mõne kooli ürituse jaoks, millest viimase pilte võib märgata instagrammis. Ja panen teile ka siia paar pilti.





Jõulude ajal võtsin ka hetkeks kaamera kätte ning plõksisin midagi enne kui töö Katile üle andsin. Tegin välguga pilte, kuna kodus oli pisut hämar ning kuna mu välk jääb vahepeal kauemaks mõtlema siis sai pildist Katist selline pilt:




Ja kui juba panemiseks läks, siis panen ka pildi mis pidi eelnevast tegelikult tulema.




Iga aasta suve alguse poole on meie tiigil ka pardid, keda ma eelmine aasta püüdmas käisin. Ma isegi ei mäleta, miks ma tookord sellest pilte ei pannud. Võib-olla polnud pilte kas piisavalt või ei tundunud need tookord head.



Järgmise pildiga, mille tegin eelmisel suvel, kui ma jälle Karoli pool Ulilas klaaserdasin, tean kindlalt, et postitust ei tulnud, kuna pilte ei ei tulnud nii palju, et oleksin tahtnud seda postitada. Kuigi on sellest sarjast mitu pilti olemas mu teisel instagrammi kasutajal @n_photos.



Viimaseks panen pildi Horvaatiast Senj'ist, mille unustasin eelmine kord panna ning kuna kahtlen, kas midagi veel Horvaatiast tuleb, siis panen selle nüüd. Kuna Horvaatias läheb tegelikult vara pimedaks, siis sain õhtul nii mitmeidki erinevaid katsetusi teha erinevate režiimidega.



Issand, mul on preagu tõesti hea tuju. Blogi kirjutamine ja tegemine võib küll olla väsitav ja kõike muud, aga peale väikest pausi on selle tegemine jälle nii mõnus. Paned hea Eesti muusika taha ja kõik on imeline :D

Igatahes ma tahaks kõiki tänada, kes need poolteist aastat minuga on olnud. Vanasti ma mõtlesin, et need blogijad, kes oma lugejaid selle eest tänavad, et nad tekitavad sooja ja hea tunde - bluffivad, sest nad isegi ei tea ju, kes neid loevad ning eriti kui nad ei kommenteeri. Aga praegu ma tean, et alati kui ma tulen blogerisse ja näen, kuidas mind nii Eestist, kui ka mujalt klikitakse, teeb tuju alati paremaks ja kui ma tean, et kui keegi mind ei kuula siis teie ikka "kuulate." (See kõlas väga deepilt :D)

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

12.07 8000 sõna

07.08 Ulila suveaed

Üleeile käisin rattaga Ulila suveaias ja kuna Karoli elab Ulilas, siis ta otsustas käigu pealt kaasa tulla. Alguses, ma mõtlesin, et sõidan Ulilasse jube tore onju, aga kui ma sõitsin, siis ma sain aru, mida ma teen. See tee oli umbes 13-14 km pikk, aga kui sa täpselt ei tea, kuhu sa sõidad, siis see on jube pikk ja lõputu teekond, aga kui kohale jõuad, siis mõtled et ei olnud ju pikk tee, et miks ma juba varem Uilasse sõitnud pole. Omal ajal ülipopulaarne Ulila suveaed on umbrohtu kasvanud ja maha jäetud. 1970ndate aastate keskpaigas oli suveaed kontsertide ajal rahvast tulvil, inimesed tulid kohale ümbruskonnast, Tartust ja kaugemaltki.  Sulev Nigul hakkas suveaeda looma kaks päeva enne 1961. aasta jaanipäeva. Siin kasvas 149 puuliiki ning oli 200 roosiga rosaarium. Olid bassein ja purskkaev. Pargist leiad ka mälestuskivi.  Muideks, kui te mängite Geopeitust, siis seal on üks punkt ja tänu sellele, saingi mina teada, mis koht on Ulila suveaed. Ma pika

26.05 Koolikiusamine ja mina

Kui ma ütlen, et ma olen koolikiusamise ohver olnud 9 aastat oma elust, siis ma ei oota, et kellelgi oleks minust kahju, vaid ma tahan, et keegi saaks minu loost õppida.  Terve oma põhikooli kannatasin ma nii vaimse kui ka füüsilise vägivalla all hoolimata sellest, et minu kool oli kiusamisvaba kool. Kas siinkohal loevad tiitlid või tõde? Mul on hea meel, et pärast neid aastaid on mul õnnestunud leida kool, mis tõesti on kiusamisvaba.                                                                              Foto: Karoli Luige Siiamaani jälitavad mind need kummitused, kui tänaval endine klassikaaslane pöörab pea mind nähes või kui kuskil peol tutvustab endine klassivend mind sõnadega "See on Natali. Kõik kiusasid teda põhikoolis, aga keegi ei tea miks". Mõeldes sellele ajale tagasi ei tule mul esmalt meelde mitte inimesed, kes mind otseselt kiusasid, vaid õpetajad, kes vaatasid pealt, aga ei teinud mitte midagi. Sellel ajal ei teadnud mina ja mu ema, et koo