Otse põhisisu juurde

18.07 Pühapäev perega

Hei-hei! Kui te ei jälgi mind instagrammis, siis on see meie esimene fotograafiline kohtumine alates veebruarist. Nii et võite eeldada, et vahepeal on palju juhtunud. Kuigi tõenäoliselt enamus minu lugejatest on minu tuttavad facebookist ning on selle uudisega kursis mainin siiski, et keegi segadusse ei satuks - meie perekonnas on uus liige Eleanor ehk Nora. Ta on pere täisväärtuslik liige juba üle kahe kuu ja selle aja jooksul olen ma temast nii mõnedki armsad pildid teinud, mis aga pole minu isiklikest sotsiaalmeediatest kaugemale jõudnud. Kahetsusväärne.

Igatahes, et mitte juttu liiga pikaks ajada võtan kiirelt kokku teid ees ootava galerii ning lahkan erinevaid siin toodud punkte põhjalikumalt postituse lõpus. Mina, Rutt, Nora ja Siim käisime pühapäeval pildistamas, sest rentisin* endale Punk&Rock festivali** pildistamiseks objektiivi. See jäi mulle kasutada ka pühapäevaks, sest pühapäeval objet tagastada ei saanud.

Rutt oli mulle juba pikemat aega rääkinud, et talle väga meeldib üks tänav Supilinnas ja ta tahaks sinna pildistama minna. Sel pühapäeval tekkiski meile kõigile sobilik aeg. Kuna aga ma olin pildistades pisut uimane ja ei pakkunud eriti palju enda fotograafi pilguga ideid välja, siis kodus pilte üle vaadates leidsime, et pildid on pisut ühekülgsed. Nii otsustaimegi galeriisse värve lisada ja läksime Rutiga ka meie kodu aeda pilte tegema. (Nipp kui tahate teha ühel päeval palju pilte ja neid siis nt instagrammi postitada, siis vahetage vahepeal outfiti, et keegi aru ei saaks, et pildid on kõik ühel päeval tehtud) Igatahes hoolimata sellest, et üle pika aja taolist fotoshooti tegin, saime siiski ka päris palju väga ilusaid kaadreid.
















*Objektiivi rent. Siim oli juba ammu rääkinud, et ta rendib enda töö jaoks objektiive ja kaameraid. Ning kui mul tekkis võimalus minna Punk&Rock Festivalile pilte tegema mõtlesin, et rendin endale prooviks ühe objektiivi, et kvaliteetsemaid pilte saada ja teiste objektiividega tutvuda. Ma olin varem vaadanud photopointi rentimise võimalusi, aga rendihinnad olid pisut kõrged ja samuti ei saa seal alla 18 rentida. Nii kerisin enda ja Siimu vestluse üleeelmisse aastasse ja sain sealt lingi kohale, kust tema objektiive rendib. Avasin lingi (35mm.ee) ja kõik tundus kohe palju adekvaatsem, sest sain sealt ise rentida ja rendi hind ei olnud ka üldse paha. Objektiivile järgi minnes oli ka kõik hästi vahva nii, et selle rentimise võimalusega olen ma tõesti rahul, sest uute objektiivide ostmine ei tasuks alati ära.

Objektiivist nii palju, et kuna festival oli oodatust väiksem, siis minu renditud obje suum ja see, et ta võtab kaugelt hästi olid pisut segavad faktorid, aga nüüd oskan arvestada, et kui on vaja kaugemalt pilte teha siis 55-300mm on just selle jaoks



**Punk&Rock festival. Kuna olen juba mõnda aega menule'le pilte teinud, siis tekkis eelmisel nädalal selline võimalus, et minna ajakirjanikuna Punk&Rock festivalile pilte tegema. Kuna punk ja rock mängivad minu erinevates playlistides olulist rolli ja festivalide pildistamisega saan jällegi kätt harjutada, olin kohe eriti suure rõõmuga nõus minema ning sealt sai häid kaadreid, mille leiate siit: menu.err.ee

Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

12.07 8000 sõna

07.08 Ulila suveaed

Üleeile käisin rattaga Ulila suveaias ja kuna Karoli elab Ulilas, siis ta otsustas käigu pealt kaasa tulla. Alguses, ma mõtlesin, et sõidan Ulilasse jube tore onju, aga kui ma sõitsin, siis ma sain aru, mida ma teen. See tee oli umbes 13-14 km pikk, aga kui sa täpselt ei tea, kuhu sa sõidad, siis see on jube pikk ja lõputu teekond, aga kui kohale jõuad, siis mõtled et ei olnud ju pikk tee, et miks ma juba varem Uilasse sõitnud pole. Omal ajal ülipopulaarne Ulila suveaed on umbrohtu kasvanud ja maha jäetud. 1970ndate aastate keskpaigas oli suveaed kontsertide ajal rahvast tulvil, inimesed tulid kohale ümbruskonnast, Tartust ja kaugemaltki.  Sulev Nigul hakkas suveaeda looma kaks päeva enne 1961. aasta jaanipäeva. Siin kasvas 149 puuliiki ning oli 200 roosiga rosaarium. Olid bassein ja purskkaev. Pargist leiad ka mälestuskivi.  Muideks, kui te mängite Geopeitust, siis seal on üks punkt ja tänu sellele, saingi mina teada, mis koht on Ulila suveaed. Ma pika

26.05 Koolikiusamine ja mina

Kui ma ütlen, et ma olen koolikiusamise ohver olnud 9 aastat oma elust, siis ma ei oota, et kellelgi oleks minust kahju, vaid ma tahan, et keegi saaks minu loost õppida.  Terve oma põhikooli kannatasin ma nii vaimse kui ka füüsilise vägivalla all hoolimata sellest, et minu kool oli kiusamisvaba kool. Kas siinkohal loevad tiitlid või tõde? Mul on hea meel, et pärast neid aastaid on mul õnnestunud leida kool, mis tõesti on kiusamisvaba.                                                                              Foto: Karoli Luige Siiamaani jälitavad mind need kummitused, kui tänaval endine klassikaaslane pöörab pea mind nähes või kui kuskil peol tutvustab endine klassivend mind sõnadega "See on Natali. Kõik kiusasid teda põhikoolis, aga keegi ei tea miks". Mõeldes sellele ajale tagasi ei tule mul esmalt meelde mitte inimesed, kes mind otseselt kiusasid, vaid õpetajad, kes vaatasid pealt, aga ei teinud mitte midagi. Sellel ajal ei teadnud mina ja mu ema, et koo