Otse põhisisu juurde

07.05 Kodulinn Tartu

Vaadates oma varasemaid blogipostitusi avastasin, et pidin tihti pikkade ooteaaegade pärast vabandama, sest polnud midagi üleslaadinud juba kaks nädalat. Siin ma nüüd olen, kolm aastat hiljem uut postitust kirjutamas ning ilmselt jällegi luban ennast parandada ja hakata tihedamini pildistama.

Vabandust!

Aga hoides siiski rõhku selle blogi peamisel eesmärgil, siis Siim laenas mulle Sony a7sIII kaamerat ning kuna mul oli ainult üks õhtu selle kasutamiseks, pidin kiirelt härjal sarvist haarama ja pildistama minema. Ütleme nii, et mulle, kes ma olen harjunud oma tagasihoidliku Nikoni kaamera ja Tamroni objektiiviga, siis Sony ja selle 28-135 objektiiv olid mulle täiesti võõras maailm. Nende päriselt tundma õppimiseks vajaksin ma rohkem aega, aga esmane hinnang on, et see oli võimas. Olin nagu laps kommipoes. Ma polnud varem kasutanud objektiivi, mille pealt saab selle ava suurust keerata ning see oli nii mõnus. Aga eks pildid räägivad kaamera ja objektiivi eest ning nende headuse osas saate ise otsustada.

Minu imeilusaks modelliks oli Kädi, kelle veenmine võttis küll kaua aega ja kõnet tema emale, kuid siiski õnnestus mul ta ratta peale haarata ning kodulinna peale vedada. Suurest armastusest Tartu vastu üritasin fotodele püüda võimalikult palju selle ilust ning mul on tunne, et sain sellega isegi täiesti hästi hakkama.










Nagu vanemad jälgijad ilmselt märkasid, siis blogi on saanud ka mõned uuendused ning see hõlmab endas ka nime. Nimest Natu pildistamas on saanud Natali kaameraga, sest sees oli tunne, et olen pisut vanemaks kasvanud (Natuks võib mind endiselt kutsuda). Valdavalt on siiski kõik sama ning mina olen endiselt mina. Kui keegi soovib minuga pildistama minna, siis kirjutage mulle Facebooki ning võtame selle seikluse ette.

Lõpetuseks veel pilt, mille tegin Ruti ja meie koera Pippaga. Siinkohal mainin veel, et alati tasub jälgida minu fotograafia Instagrammi kontot(n_photos), sest sinna lisan pilte pisut väiksemate viivitustega.


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

12.07 8000 sõna

07.08 Ulila suveaed

Üleeile käisin rattaga Ulila suveaias ja kuna Karoli elab Ulilas, siis ta otsustas käigu pealt kaasa tulla. Alguses, ma mõtlesin, et sõidan Ulilasse jube tore onju, aga kui ma sõitsin, siis ma sain aru, mida ma teen. See tee oli umbes 13-14 km pikk, aga kui sa täpselt ei tea, kuhu sa sõidad, siis see on jube pikk ja lõputu teekond, aga kui kohale jõuad, siis mõtled et ei olnud ju pikk tee, et miks ma juba varem Uilasse sõitnud pole. Omal ajal ülipopulaarne Ulila suveaed on umbrohtu kasvanud ja maha jäetud. 1970ndate aastate keskpaigas oli suveaed kontsertide ajal rahvast tulvil, inimesed tulid kohale ümbruskonnast, Tartust ja kaugemaltki.  Sulev Nigul hakkas suveaeda looma kaks päeva enne 1961. aasta jaanipäeva. Siin kasvas 149 puuliiki ning oli 200 roosiga rosaarium. Olid bassein ja purskkaev. Pargist leiad ka mälestuskivi.  Muideks, kui te mängite Geopeitust, siis seal on üks punkt ja tänu sellele, saingi mina teada, mis koht on Ulila suveaed. Ma pika

26.05 Koolikiusamine ja mina

Kui ma ütlen, et ma olen koolikiusamise ohver olnud 9 aastat oma elust, siis ma ei oota, et kellelgi oleks minust kahju, vaid ma tahan, et keegi saaks minu loost õppida.  Terve oma põhikooli kannatasin ma nii vaimse kui ka füüsilise vägivalla all hoolimata sellest, et minu kool oli kiusamisvaba kool. Kas siinkohal loevad tiitlid või tõde? Mul on hea meel, et pärast neid aastaid on mul õnnestunud leida kool, mis tõesti on kiusamisvaba.                                                                              Foto: Karoli Luige Siiamaani jälitavad mind need kummitused, kui tänaval endine klassikaaslane pöörab pea mind nähes või kui kuskil peol tutvustab endine klassivend mind sõnadega "See on Natali. Kõik kiusasid teda põhikoolis, aga keegi ei tea miks". Mõeldes sellele ajale tagasi ei tule mul esmalt meelde mitte inimesed, kes mind otseselt kiusasid, vaid õpetajad, kes vaatasid pealt, aga ei teinud mitte midagi. Sellel ajal ei teadnud mina ja mu ema, et koo